Want to meet a Northern Goddess in flesh and blood?
Join our cool dating site (free sign-up)

Latest Updates
Costa Rican Lady

Veronica

This lovely teddy bear is a former plus-size model, as it can be easily argued from the high artistic quality of some of the pictures and the photographers’ watermarks. Born in 1985 in Illinois, she is 5’4” tall and weighs 245 lb; as a model, her face can but be pretty, with brown hair and hazel eyes, while her body looks soft and cuddly, with moderately narrow shoulders, medium-sized breasts, soft belly, moderately wide hips, and thick thighs: perhaps, not a traffic-stopping body as others featured on this site, but I love the combination of a very pretty face with a next-door North American body.

Este osito tan adorable es una ex modelo plus-size, como se puede deducir de la buena calidad artística de algunas de sus fotos y de los logos de los fotógrafos. Nacida en 1985 en Illinois, mide 163 cm y pesa 110 kilos; siendo una modelo, su rostro no puede no ser precioso, con pelo castaño y ojos pardos, mientras que su cuerpo es tierno y redondito, con hombros moderamente estrechos, pechos de tamaño mediano, tierna barriga, caderas moderadamente anchas y muslos gruesos: quizás no sea un cuerpazo como para detener el tráfico como otros que aparecen en esta web, pero me encanta la combinación entre una carita preciosa y un cuerpo de norteamericana de la puerta de al lado.























5 comments:

Anonymous said...

I love your pretty face and curvy body. Veronica you look very very good ME CONMUEVES EL CORAZON CON TU BELLESA ¿PUEDO CASARME CONTIGO? SI TU QUIERES ESCRIBEME PORFAVOR. ESTO ES MI email: RONALD_7313@hotmail.com

ronald said...

Veronica eres muy hermosa me conmueves el corazon con tu bellesa. saves quiero casarme contigo pues escribeme esto es mi email RONALD_7313@hotmail.com

ronald said...

I love your pretty face and curvy body veronica you look very very good I love you are beautiful esto es mi emil:RONALD_7313@hotmail.com

Anonymous said...

sí que están deseperados los tontos de arriba que escriben...ni modo, es mejor que vayan a una pagina de contactos BBW...

mike valdez said...

maravillosa! si que tienes buen gusto